TOMMY HILFIGER 1387 QQL

3 980 Kč
Skladem (1 ks)

Plastové kulaté brýle.
Červené brýle z přední strany.
Plastová červeno - červeno - průhledná stranice s flexem a s nápisem Hilfiger

Tommy Hilfiger - celým jménem Thomas Jacob Hilfiger je americký módní návrhář a zakladatel módní značky Tommy Hilfi

Značka Tommy Hilfiger se zaměřuje na nositele brýlí ve věku 25 až 40 let a představuje klasický styl s čerstvým, sofistikovaným a moderním designem inspirovaným vlastní láskou k pop art kultuře

Detailní informace

Detailní popis produktu

Značka TOMMY HILFIGER

Model 1387
Barva QQL


Šířka očnice (boxing)   :   51 mm
Výška očnice (boxing)  :   40 mm
Šířka nosníku (boxing) :   17 mm
Délka Stranice              : 145 mm

Doplňkové parametry

Kategorie: DIOPTRICKÉ BRÝLE
Záruka: 2 roky
? Šířka očnice (boxing): 51 mm
? Výška očnice (boxing): 40 mm
? Šířka nosníku (boxing): 17 mm
? Délka stranice: 145 mm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Tommy Hilfiger - celým jménem Thomas Jacob Hilfiger je americký módní návrhář a zakladatel módní značky Tommy Hilfiger. 

Jako student nakupoval džíny s volnými nohavicemi a námořnickým střihem, které upravoval a prodával dál v místním obchodě svého rodného města Elmira ve státě New York.

Pak si otevřel vlastní obchod s názvem The People’s Place, který se stal velmi oblíbeným mezi mládeží a místními umělci, ale když bylo Hilfigerovi 25 let, tak značka The People’s Place zkrachovala.
Hilfiger se přestěhoval do New Yorku, kde dostal nabídku pracovat jako návrhář pro Calvin Klein ale odmítll ji.

V roce 1984 založil projekt Tommy Hilfiger Corporation a v roce 1992 uvedl na trh svou první pánskou kolekci.
V roce 2005 měla firma přez  5 500 zaměstnanců a její zisk přesáhl 1,4 mld EUR.
Tommy Hilfiger se stal návrhářem roku. Rozhodl se společnost prodat za 1,3 mld EUR.
Značku prodal až v roce  2010 Phillipsu Van Heusen, majiteli společnosti Calvin Klein za 2,48 mld EUR.
V roce 2018 měla uźnačka Tommy Hilfiger obrat 6,5 mld EUR

Tommy Hilfiger se zaměřuje na spotřebitele ve věku 25 až 40 let a přebuduje klasický styl s čerstvým, sofistikovaným a moderním twistem inspirovaným vlastní láskou k pop kultuře