Značku založili Domenico DOLCE a Stephano GABBANA v roce 1985. Oba předtím pracovali pro jiné designerské firmy.
V roce 1985 poprvé představili svou společnou značku ma módní přehlídce mladých talentů v Miláně.
V dubnu 1986 vydali svoji první kolekc.
V roce 1987 byl otevřen první obchod D&G v Miláně.
V dubnu 1989 uspořádali vlastní show v Tokyu, o rok později v New Yorku
V červenci 1989 ukázali první kolekci spodního prádla.
V lednu 1990 vydali první pánskou kolekci
V říjnu 1992 vydali svoji první vůni.
V roce 1993 se stali světově proslulými, když si jejich modely zvolila Madonna pro svoje světové turné
Dále pak navrhovali například pro Monicu Bellucci. kyllie Minoque, Angelinu Jolie a Isabellu Rossellini.
Později zahrnovaly jejich módní kolekce také doplňky jako kravaty, kabelky, obuv, hodinky a brýle.
V roce 2003 prodala firma v Itálii víc výrobků třeba než Armani, Gucci, nebo třeba Prada.
V roce 2009 přesáhnul roční obrat částku 1 bilion dolarů.
Značka Dolce&Gabbana zásadně udává módní trendy místo toho, aby je následovala, vytváří módu a inspiruje ostatní.
Brýle Dolce&Gabbana jsou toho jasným důkazem. Jsou synonymem pro spojení nestárnoucí elegance a moderního designu.
Iniciály D&G na brýlích se staly symbolem reprezentující moderní životní styl, citlivost pro módní trendy a určitou nespoutanost.
S brýlemi Dolce&Gabbana nemůžete udělat chybu a to ať už sáhnete po tradiční a osvědčené kombinaci kovu s černou či bílou barvou, nebo se necháte zlákat k modním barevným experimentům.